Bref
Потопете се в историята на Bref. От 1968.
1968

1968: Първото WC блокче

Хенкел предоставя на немския пазар първото Хенкел WC блокче с конусовидна форма, което се закача на ръба на тоалетната чиния. Това WC блокче революционализира пазара за продукти за хигиена, като овигурява хигиенична чистота и свежест с всяко пускане на водата и то за няколко седмици.

1975

От 1975 до 2000: Превръщането във WC експерт

На базата на многобройни проучвания, насочени към разбиране нуждите на потребителите, когато става дума за хигиена и чистота в тоалетната, Хенкел лансира различни решения за като почистващи гелове, WC таблетки за поставяне в резеровара с вода, WC блокчета с 2 камери и WC таблетки.

2002

2002: Иновативна двойна технолгоия

За повечето потребители, дълготрайния свеж аромат и доказаната чистота са есенциални нужди, когато става дума за продукти за почистване на тоалетна.

За д се изпълнят тези изисквания, до този момент бяха необходими 2 продукта: освежител за въздух и гел за почистване на тоалетната. През 2002 година хенкел лансира Bref Duo Aktiv: първият течен освежител с 2 отделни камери: една за почистване и една за освежаване.

2010

2010: Революционните Power Aktiv топчета

Хенкел ласнира революционния WC продукт: Power Aktiv! Той предлага мощна формула с 4 действия: силна почистваща пяна, действие против варовик, предпазване от мръсотия и екстра свежест! Потребителите  по целия свят също го оценяват заради естетичния му дизайн, удобство и свежи и приятни аромати. От момента на лансирането през 2010 година хенкел е произвел повече т 1,000,000 опаковки и ги е дитрибутирал в повече от 50 държави.

2012

2012: Лансирането на топчетата Bref Blue Aktiv синя вода

благодарение на синята вода, Bref Blue Aktiv видимо поддържа чистота и свежест в тоалетната дори между пусканията на водата. Как? След като пуснеш водата кошничката я събира, обогатява я с активни съставки и я освобождава в края на пускането на водата. Доказателството за действието му е в синята вода, съдържаща активни съставки, които остават в тоалетната, за най-добрата чистота и свежест дори  меджу пусканията на водата!

2012

2012: Мечтаната банда на топчетата

Bref WC разработва успешна дигитална кампания, която създава Мечтана банда на топчетата: 4 секси момчета и всяко от тях представлява едно от 4-те действия на формулата на Bref Power Aktiv. С Димитър блестящият, Марселиус гранитният, Маркус екстра свежият и Алехандро защитника. Кампанията е лансирана на глобално ниво и от тогава клипчетата имат повече от 20 милиона гледания, като демонстрират, че с Bref тоалетната не е драма!

2013

2013: Лансирането на Bref 6x Effects Power Gel

Bref WC лансира силната си формула 6x Bref Power-гелове за почистване на тоалетна. Тази гама е мощно насочена към някои от най-големите проблеми в тоалетната, като ръжда, мръсотия, петна от урина, неприятна миризма и отлагания от котлен камък, и помага за осигуряване на хигиенично чиста и свежа тоалетна без много усилия!

2015

2015: Бягство към екзотични дестинации

Bref WC лансира  Bref Power Aktiv Escapes в гамата си. Избягайте към екзотични дестинации с всяко пускане на водата, с цветните топчета и екзотични аромати.

2016

2016: Bref Power Aktiv с подсилен аромат

Последната иновация Bref WC:  Bref Power Aktiv с подсилен аромат сега с ултимативно ядро, заредено с 40% повече парфюм в сравнение с външната обвивка, което осигурява свежест всеки път като пуснеш водата!

2017

2017: Bref Blue и Color Active

След успеха на иновацията Bref Blue Active, Хенкел лансира през 2017 година Bref Color Water, със забележителни резултати, който се предлага в 2 варианта: Purple Activ Lavender и Turquoise Activ Ocean.

За Bref Blue Activ и Color Active бяха стартирани успешна телевизионна и цифрова кампания. В тази кампания една двойка се оказва с предизвикателството да поддържа тоалетната чиста и свежа. Докато мъжа подхожда с творческо, но неефективно решение, жената му показва ефективното решение с Bref Blue Activ, Purple Activ  и Turquoise Active.